Якість обслуговування херсонців « Новою поштою» у Херсоні залишається, м‘яко кажучи дуже низькою. Місцевим приходиться по півдня, ато і цілий день стояти в черзі і даремно, бо приходить помилкове повідомлення, або і взагалі не приходить. Через що херсонці не тільки ризикують життям, стоячи в кілометрових чергах, але ще й отримують нові стреси.
«Надіялася на якісне обслуговування, тому відправила ліки батькам. Вони відмовляються від евакуації, а потрібних ліків у Херсоні нема. Думала, що із розрекламованим відкриттям « Нової пошти» мені вдасться передати таку необхідну допомогу. Одначе - ні. Телефоную на «гарячу лінію», мені кажуть: « У нас там одна машина, там обстріли, що ви хочете?…» Відповідаю, що все розумію, але ж послуги мають бути надані, якщо берете посилку і гроші за її доставку»…
Маємо надію, що «людський фактор» таки вплине на те, щоб члени команди таки пам’ятали про їх важливу роль сьогодні і Херсоні, адже багато людей чекає…