Лише за добу до поліції звернулися дві громадянки, які стали жертвами телефонних шахраїв. Сумарно постраждалі втратили 42 000 гривень. В обох випадках заявницям телефонували нібито зі служби безпеки банків та говорили про те, що картки намагаються зламати. Для убезпечення рахунків шахраї просили жінок назвати номери карток, строки їх дії та CVV-коди. Цього було достатньо, аби аферисти зняли гроші з рахунків потерпілих.
Так, 60-річна херсонка втратила 14 тисяч гривень, а з рахунку 37-річної жительки Бериславського району шахрай зняв 28 тисяч гривень.
Запам’ятайте, якщо вам телефонує працівник банку, він ніколи не буде запитувати і не має права дізнаватися PIN-код до вашої платіжної картки, тризначний номер на звороті картки, коди підтверджень платежів або паролі до Інтернет-банкінгу. Якщо вам телефонує нібито банківський працівник з такими питаннями – це шахрай! Негайно припиніть розмову і звертайтеся до поліції.