Херсон °C

На наради в ОДА ходять зі СБУ

Новости » Экономика
0

Про це в соціальній мережі пише заступник голови Херсонської ОДА Сергій Козир. Так чиновник говорить, що інформація, що недавно зявилася у ЗМІ про те, що він завищує ціни на ремонт доріг – не відповідає дійсності. Сергій Козир заявляє,. що дійсно, 21 грудня минулого року ним була ініційована нарада з приводу неякісного ремонту на автошляху Р-47 на 52-57 км (біля с. Шилова Балка) та на 277-282 км шляху М-14. На ній були присутні: заступник директора Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури Анатолій Галамага, начальник Служби автомобільних доріг Микола Савченко, керівник ОблавтодоруВалерій Грачов, який є підрядником та представник СБУ.

«Мною було поставлене завдання до головного інженера та керівника Облавтодору надати порівняльну характеристику виконаного ремонту дороги згідно з технічними вимогами. Наразі це не виконано, тому через систему "ProZorro" будемо залучати незалежну аудиторську фірму. Вона перевірить виконані роботи на дорогах області за 2019 рік. Конкурс буде оголошено до кінця січня 2020 року. Фото і відео проблемної ділянки дороги надаю нижче.

Хочу також зазначити, що під час наради не порушувалось питання щодо ціни на асфальт у 2020 році. Вона буде зазначена у кошторисах тільки під час укладання договорів з підрядниками, які виграють тендер. Крім того, я не можу впливати на ціну асфальту, бо вона складається з вартості сировини (собівартість щебеню, відсіву, мінерального порошку, бітумів), транспортних витрат та витрат на заробітну платню. Подробиці на сайті:http://dorndi.org.ua/ua

Навіть у минулому році собівартість асфальту була вищою, ніж 1400 грн/тонна. Це підтверджую офіційним листом від Служби автомобільних доріг, затвердженим Савченко М.М.

Сьогодні мною була ініційована ще одна нарада, на якій ми знову порушили питання якості ремонту доріг у Херсонській області та ціни на асфальт. Відтепер я особисто буду тримати на контролі кошториси ремонту автомобільних доріг. Також до Служби автодоріг буде направлено офіційний лист з вимогою надати пояснення про причини неякісного ремонту на автошляхах М-14 (277-282 км) та Р-47 (52-57 км). Крім того, я очікую від них перелік заходів, які були прийняті для вирішення цієї ситуації.

Якщо раніше при складанні кошторисів бралася середня ціна на асфальт, то в цьому році ми будемо орієнтуватися тільки на мінімальну вартість й укладати договори тільки з підрядниками, які будуть згодні з цією умовою», - заявляє Козир.
Loading...

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 1+1
Ответ: