Це рядки з подяки на ім’я
генерального директора КНП «ХМКЛ ім. Є.Є. Карабелеша» Малицької Алли одного з
пацієнтів, який лікувався в лікарні з діагнозом коронавірусна хвороба. Пацієнти
відділень лікарні, перепрофільованих під надання допомоги хворим на
коронавірусну інфекцію, не шкодують слів для вдячності. Та це й зрозуміло:
перебуваючи у лікарняній палаті від 10 днів, а часом і значно довше, все
видається по-іншому. І от хтось добирає чимало красивих слів і викладає їх на
папері, а хтось обмежується двома рядками: «дякую, що живий і спасибі всім
медичним працівникам, причетним до мого одужання і повернення до життя…»Подяки
надійшли і продовжують надходити на адресу медичного персоналу кардіологічного,
педіатричного, неврологічного, приймального відділень. Були написані слова
вдячності і сімейним лікарям поліклінік: за грамотне ведення лікування,
цілодобову готовність надати консультацію, посприяти у правильному і вчасному
лікуванні.Так, пані Нінель з Херсона (поважний вік – 84 роки) потрапила до педіатричного відділення у тяжкому стані – вже майже не могла
самостійно пересуватися. Та за час лікування, як пише жінка, була оточена
увагою і таким сильним бажанням допомогти, що зараз почувається повністю
здоровою. Саме такого результату прагнуть медики всіх відділень лікарні, які з
високою відповідальністю надають допомогу хворим з коронавірусною інфекцією. А
ще пацієнтка виявилася досить спостережливою і високо оцінила злагоджену роботу
у відділенні: дружні, доброзичливі, без негативних емоцій, допомагають один
одному. Також не обійшла увагою чистоту у відділенні, відмінні побутові умови,
тишу і спокій.
У своїй подяці приєдналася до позитивної характеристики роботи співробітників вже кардіологічного відділення і херсонка пані Ольга. Вона подякувала медикам усіх рівнів: лікарям, середньому і молодшому персоналу, працівникам харчоблоку. Такі якості як увага, згуртованість, професіоналізм, чуйне ставлення до пацієнтів - головні якості у роботі всіх відділень медичного закладу.
А ось пан Олег пише у своєму листі, що звернувся за медичною допомогою до поліклініки та оперативно був направлений на стаціонар, де практично протягом години поступив до неврологічного відділення і отримав термінову медичну допомогу.
Взагалі-то для прикладу взято кілька подяк, написаних на адресу карабелешівців. І дуже приємно, що більшість адресатів не шкодують слів вдячності і пишуть про те, що у складній життєвій ситуації вони зустріли у нашій лікарні добрих, чуйних, відповідальних і безкорисливих людей.
Так, справді у лікарні Карабелеша завжди раді докласти максимум всіх можливих зусиль до якісного лікування людей і швидшого одужання і повернення їм надії продовжувати жити більш якісно.
Будьте здорові і бережіть себе!