Херсон °C

Як не потрапити до пастки шахраїв

Общество, Криминал
0
Як не потрапити до пастки шахраївНа даний час багато випадків, коли під різними приводами шахраї по телефону або за допомогою СМС-повідомлень, виманюють у громадян грошові кошти.Найбільш поширеними є випадки, коли на мобільний телефон дзвонить шахрай, представляється близьким родичем і, імітуючи схвильований або приглушений голос, повідомляє, що збив людину та прохає передати знайомим водієм таксі йому кошти, або зателефонувавши, представляється працівником поліції чи прокуратури та оманливо повідомляє, що син скоїв якийсь злочин (крадіжку, когось побив, вчинив дорожньо-транспортну пригоду) та для вирішення питання в міліції необхідно надати грошові кошти. 
Мета одна: виманити будь-ким шляхом у Вас гроші, які Ви повинні, «рятуючи» родича, переказати на певний банківський розрахунок, перевести на названу шахраями сім-карту або комусь передати.

Щоб не стати жертвою шахраїв запам’ятайте:
1. Під час такого дзвінка перепитайте, в якому відділі поліції знаходиться Ваш родич, адресу його місцезнаходження та вимагайте назвати прізвище, ім’я і по батькові Вашого родича, число, місяць та рік його народження.
2. Якщо ці дані не співпадуть, то шахраї набрали Ваш номер шляхом випадкового набору, тому повідомте їм, що Ви звертаєтесь до поліції. 
3. Після такого дзвінка зателефонуйте родичу і з'ясуйте, де він перебуває у даний час та чи дійсно він потребує Вашої допомоги. 
4. У разі, якщо Ваша близька особа не бере слухавку, то зателефонуйте за номером «102» або у відділ поліції, де зі слів шахраїв, вона знаходиться, або під’їдьте туди особисто. Ніким і ні в якому разі грошові кошти не передавайте та на картку не пересилайте. 

Як не стати жертвою «карткових» шахраїв
Останнім часом досить поширеним стало скоєння шахрайств шляхом зняття грошових коштів з банківських карток потерпілих.
У таких випадках громадянам телефонують невідомі особи, представляються банківськими працівниками (в окремих випадках, представниками служби безпеки) та повідомляють про начебто виникнення проблем з банківськими рахунками, або іншими негараздами, що можуть призвести або обов’язково призведуть до зникнення грошових сум з карток потерпілих. 
При цьому особа, що телефонує пропонує вирішити питання за телефоном і просить співрозмовника назвати реквізити банківської картки, на якій у потерпілого зберігаються грошові кошти (номери карток, персональний код доступу, паролі та інше). 
Отримавши необхідну інформацію, шахрай запевняє особу, якій телефонує, що усі проблеми будуть вирішені. Проте у подальшому на картці потерпілих зникають кошти, оскільки дізнавшись про усі реквізити, шахраї мають змогу у швидкому переведенні коштів на інші рахунки.
Крім того, досить часто шахраї, які називаються працівниками банку, в ході бесіди пропонують потерпілим швидко знайти термінал, в який ошуканий співрозмовник вставляє свою картку і проводить з нею операції, в результаті яких позбавляється наявних на ній коштів.
Головною порадою в таких випадках є недопущення довірливого ставлення до незнайомих осіб, які телефонують з невідомих номерів і намагаються запевнити у необхідності надання їм певної інформації або здійснення операцій з банківськими картками.
Взагалі не потрібно «йти на поводу» у таких осіб, навіть у випадку, коли вони повідомляють ваші анкетні дані та переконливо запевняють у необхідності здійсненні певних дій та наданні певної інформації. Та якщо з вами трапилась така подія, необхідно одразу ж повідомляти про неї до правоохоронних органів для відповідного реагування за телефоном – 102. 


0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 2+2
Ответ: