6 червня, під час XII щорічного фестивалю Івана Купала в с.
Григорівка, Присиваської ОТГ було презентовано ребрендинг громади. Логотип було
розроблено Анастасією Супрун – радницею
з питань комунікації Херсонського Центру розвитку місцевого самоврядування.
Логотип складається з кількох
компонентів, які представляють туристичний потенціал громади: південне сонце на
блакитному небі, Лемурійське рожеве озеро, лікувальну глину та цілющу сіль. Саме
це приваблює туристів в теплий сезон відвідувати громаду, адже Лемурійське
озеро наближене по вмісту солі до Мертвого моря і має унікальні оздоровчі
властивості. Задачею для побудови стратегії позиціонування громади було знайти,
як її ідентичність, так і унікальність. Все це поєднує в собі рожеве озеро.
- В березні
поточного року об’єднані громади Херсонської області уклали договір про
міжмуніципальне співробітництво «Створення туристично-оздоровчого кластеру в
громадах Асканія-Нова та Присиваській ОТГ». А вже сьогодні Присиваська ОТГ ще і
стала першою, що взялась за зміни в своєму візуальному позиціонуванні. Мені
було дуже приємно долучитися до цього дійства та допомогти громаді розставити
пріоритети: оформити логотип та визначитись з фірмовими кольорами, - поділилась
враженнями Анастасія Супрун.
- Спочатку серед
шкіл громади було оголошено конкурс на створення кращого логотипу громади. Але,
навіть, логотип-переможець був перевантажений різними елементами, тому ми
потребували залучення професіоналів. Один з пріоритетних напрямків розвитку
громади – це туристичний потенціал, на чому ми і зупинилися під час співпраці з
Херсонським ЦРМС. Ми маємо не відставати від сучасних тенденцій, щоб зробити
Присиваську громаду привабливою для туристів та інвесторів. Якісна візуальна
складова вже задіяна у фірмовій продукції, тентах та буклетах, які ми
використовуємо під час виставок та презентацій, - зазначив Сергій Олександрович Кліщевський, голова Присиваської
об’єднаної територіальної громади.