Херсон °C

Програма енергоменеджменту порахує не лише ресурси, а й гроші Херсона

Новости » Общество
0
Мова йде про Програму, яку запровадило в бюджетних установах міське КП «ХЕСКО». Про це під час прес-конференції розповіла керівник КП Лариса Леонова:
- Розроблена нашими фахівцями система рахуватиме не лише показники лічильників у бюджетних установах, а й кошти. А ми, вже оперуючи даними, зможемо підказати, як саме ці кошти можна зекономити. Чиновники міської ради зможуть побачити витрати коштів з будь-якої школи чи садочка на енергоносії. Проаналізувавши дані, можна буде побачити, де саме витрачається найбільше, і вже там на місці дивитися як можна модернізувати систему опалення чи освітлення, аби зекономити. Тарифи зараз зростають досить швидко, і дуже актуальне питання для міста: «Скільки коштує?» те чи інше нововведення. Наприклад, наша програма енергоменеджменту абсолютно безкоштовна для всіх.
Детальніше про саму програму розповів її розробник Роман Созонтов:
- Програма для користувачів діє як звичайний сайт у мережі Інтернет. Вона аналізує, підраховує та моні торить ресурси. Наприклад, в дитсадку відповідальна особа вводить показники лічильника щодня. Потім ці дані йдуть до нас на сервер, і там зберігаються. При достовірному моніторингу ресурсів можна швидко відслідкувати надзвичайні ситуації – наприклад, прорив водних труб тощо. Адже якщо за день лічильник «накрутить» 300 кубів води – ми зможемо це побачити вже наступного дня. Загалом, ввід інформації займає не більше трьох хвилин. І ми просили всіх відповідальних осіб вводити дані в один і той же час, аби аналіз потім був достовірнішим.
Загалом в Херсоні 221 бюджетний заклад та 778 лічильників у цих установах. КП «ХЕСКО» має намір впровадити повністю цю систему, а потім передати її місту. Наступний крок, за словами спеціалістів «ХЕСКО» - це коли лічильники самі передаватимуть інформацію до серверів, але поки що вони лишаються досить дорого вартісними для бюджетних установ.
Loading...

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 2+2
Ответ: