Херсон °C

«Нове» розпорядження мера Херсона, стосовно реєстрації місця проживання

Новости » Общество
0
Протести та вимоги херсонців таки допомогли – міський голова Володимир Миколаєнко видав нове розпорядження, стосовно роботи спеціалістів відділу реєстрації місця проживання фізичних осіб. Датоване 25 вересня, розпорядження мера роз’яснює херсонцям, як саме тепер буде здійснюватися прийом громадян до вказаного відділу. Правила, встановлені розпорядженням діють з 1 жовтня, тобто з сьогоднішнього дня.
Як йдеться на сайті міської ради, документ передбачає наступне:
1. У відділі здійснюється попередній запис суб’єктів звернень на прийом до спеціалістів у визначені дату й час, відповідно до електронної черги через електронний термінал, розташований у холі І поверху адміністративної будівлі Херсонської міської ради за адресою: просп. Ушакова,37, або через офіційний сайт Херсонської міської ради та її виконавчих органів http://www.city.kherson.ua/.
Можливо, херсонці чогось не пам’ятають, але саме так і здійснювався прийом, за виключенням того факту, що запис на сайті вівся «з суттєвими проблемами», або ж «з перебоями».
2. Прийом суб’єктів звернення здійснюється виключно на підставі реєстраційного талона.
Виявляється, потрапити на прийом можна було до цього і без талону? Дивно, бо черги в які вишиковувалися мешканці міста вже о 6 ранку казали геть про інше! Просто, саме в цих чергах і було чути про те, з якими саме проблемами дістається той «щасливий талон» і про те, «скільки нині коштує» з’явитися у кабінеті спеціаліста без талону! Як саме тепер дістати талон дивимося у пункті 1.
3. Реєстраційний талон має містити наступну інформацію: порядковий номер у черзі; прізвище, ім’я та по батькові суб’єкта звернення; дата та час прийому.
Тут теж нічого не змінилося, бо й до цього талон містив ту саму інформацію.
4. Спеціаліст відділу, відповідальний за здійснення попереднього запису через електронний термінал, зобов’язаний поінформувати суб’єкта звернення про перелік документів, які необхідно подати для отримання адміністративної послуги, надати усні консультації та друковану роз’яснювальну інформацію.
А ось тут вже цікавіше! Міський голова у своєму розпорядженні не вказує, як саме консультуватимуть спеціалісти тих, хто все таки захоче доторкнутися до «прогресу» та взяти й роздрукувати талон з інтернету (з сайту міськради). Зрозуміло, що тих, хто братиме талон на місцях знатимуть про перелік документів та необхідні копії. Що робити тим, хто записуватиметься через сайт – інформації щодо цього немає.
5. Проведення спеціалістами відділу прийому суб’єктів звернень без попереднього запису забороняється.
Начебто, ця заборона діяла і раніше. Чи, можливо, вона була для рядових, так би мовити, пересічних херсонців. А тепер, мабуть, діятиме для всіх?
6. Спеціаліст відділу має право відмовити суб’єкту звернення у прийомі документів у разі:
- звернення суб’єкта без попереднього запису на прийом;
- якщо суб’єкт звернення, за наявності попереднього запису на визначений час, прийшов із запізненням (5 хвилин);
- подання неповного пакета документів для надання адміністративної послуги;
- подання документів, заповнених неналежним чином;
- подання документів, що є недійсними або мають явні ознаки фальсифікації;
- надання суб’єктом звернення завідомо недостовірної інформації;
- подання вхідного пакета документів не уповноваженим на це представником суб’єкта звернення.

7. Тривалість прийому повинна відповідати встановленій тривалості обслуговування/надання однієї адміністративної послуги/операції: від 15 до 30 хвилин.
У цьому пункті варто мабуть згадати про кількість бажаючих прописатися чи виписатися, чи взяти довідку… Помножити кількість на 30 хвилин – і , певно, ми таки отримаємо ще довші черги, ніж були перед цим.
І, звісно ж, «вишенька» на цьому тортику – з 10 грудня у відділі реєстрації місця проживання фізичних осіб міської ради діятиме новий графік прийому громадян.
Новий графік діятиме з 10 грудня через те, що саме до цієї дати здійснено попередній запис на прийом до спеціалістів через електронний термінал/офіційний сайт міської ради. Графік прийому громадян можна переглянути на офіційному сайті міської ради Херсона.
З огляду на нове розпорядження цікавить питання: чи ж про це просили херсонці мера? Чи саме ці вимоги, описані у розпорядженні висловлювали громадяни на численних протестах під міською радою? Чи херсонцям стане легше пройти процедуру прописки чи виписки?
 

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 4+4
Ответ: