Херсон °C

«Херсонобленерго» покращує якості обслуговування

Новости » Общество
0
Товариство постійно працює над покращенням якості обслуговування своїх абонентів та спрощенням доступу до усіх послуг підприємства. Про це повідомляє прес-служба Товариства.
Тож, щоб споживачі електроенергії могли подати заявки на виконання робіт та відстежувати їх процес виконання не виходячи з дому, на головній сторінці офіційного сайту АТ «Херсонобленерго» працює сервіс «Онлайн послуги».
За допомогою сервісу абоненти можуть замовити виконання робіт з наступних питань:
- Видача акту звіряння взаєморозрахунків за спожиту електроенергію.
- Видача відомості нарахувань та оплат за певний період.
- Проведення повторного підключення електроустановок.
- Проведення позачергової технічної перевірки розрахункових засобів обліку.
- Проведення ремонту/заміни у зв’язку з виходом з ладу обладнання.
- Передача документів на комісію ХОЕ (у разі незгоди споживача з сумою заборгованості або нарахувань).
- Послуга зі встановлення багатофункціонального лічильника.
- Зняття контрольних показників приладу обліку для проведення перерахунку.
Для подання онлайн заявки Вам необхідно зайти до «Особистого кабінету», або, якщо ви не зареєстровані, пройти просту реєстрацію:
у розділі «Онлайн послуги» обрати функцію «Особистий кабінет»;
- обрати свій район серед запропонованих системою;
- вказати особовий рахунок;
- вказати суму останнього платежу за електроенергію.
Усі заявки, подані через сайт, надходять до Сервісного центру Товариства.

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 4+4
Ответ: