Херсон °C

У відновленні водного шляху Е-40 зацікавлені як Білорусь, так і Україна - Андрій Гордєєв

Новости » Общество
0

 

У відновленні водного шляху Е-40 зацікавлені як Білорусь, так і Україна -  Андрій ГордєєвГолова Херсонської обласної державної адміністрації Андрій Гордєєв, перебуваючи з робочою поїздкою у Гомельській області (Білорусь), бере участь у Першому форумі регіонів Білорусі та Україні, який триває протягом двох днів з 25 по 26 жовтня. Про це повідомляє прес-служба ХОДА.

У рамках Форуму під головуванням першого заступника Міністра транспорту і комунікацій Республіки Білорусь Олексієм Авраменко у Мозирі відбувся круглий стіл з питань розвитку річкового судноплавства між Республікою Білорусь і Україною, де делегація Херсонщини вкотре акцентувала увагу учасників заходу на проекті під назвою «Водні ворота України». Нагадаємо, що минулого року під час Х Міжнародного інвестиційного форуму «Таврійські горизонти»булоукладено тристоронній міжрегіональний протокол про наміри щодо реалізації проекту з розвитку транспортно-логістичного сполучення.

Учасниками круглого столу з питань судноплавства стали представники профільних міністерств і відомств і ділових кіл обох країн.

Відкриваючи засідання, перший заступник Міністра транспорту і комунікацій Республіки Білорусь Олексій Авраменко зазначив, що раніше спільні водні артерії, а у міжнародному розумінні – водний шлях Е-40, використовувалися у транспортних цілях для перевезення вантажів і пасажирів. На жаль, на теперішній час, не дивлячись на великий потенціал, показники перевезень знижуються до нуля.

У відновленні водного шляху Е-40 зацікавлені як Білорусь, так і Україна -  Андрій Гордєєв

«Наша задача сьогодні – змінити негативний тренд. У цьому напрямі вже проведена певна робота, зокрема нашими міністрами у Києві було підписано дорожню карту розвитку судноплавства. Сьогодні ми ставимо собі за мету обговорити технічні питання, які пов’язані з реалізацією проекту та робити схему подальших дій», – підкреслив Олексій Авраменко.

«У відновленні водного шляху Е-40 зацікавлені як Білорусь, так і Україна. Адже обидві наші країни отримають від цього економічну вигоду. Республіка Білорусь зробить крок у своїй незалежності, а наша держава здійснює переорієнтацію ринків збуту. Ми повинні обговорити та опрацювати питання контейнерних перевезень і навалочних вантажів, створення суднохідних ліній між нашими державами», – зазначив очільник Херсонщини Андрій Гордєєв.

Також він додав: «Впевнений, що ця зустріч дасть конкретні рішення. І ми запропонуємо їх Президенту України Петру Порошенку та Президенту Білорусі Олександру Лукашенку, які завтра долучаться до роботи першого Форуму регіонів».

Проект «Водні ворота України» передбачає відновлення водного шляху Е-40 шляхом проведення днопоглиблювальних робіт компанією «Нібулон» для подальшого впровадження контейнерних перевезень і транспортування навалочних вантажів по річці Дніпро до Республіки Білорусь (потенційний вантажообіг до 25 млн тонн на рік).

У відновленні водного шляху Е-40 зацікавлені як Білорусь, так і Україна -  Андрій Гордєєв

Внутрішній водний транспорт забезпечує економію пального і може використовуватись для перевезення великогабаритних вантажів.

Реалізація проекту сприятиме налагодженню торгових зв’язків з іншими країнами, дозволить експортувати та імпортувати продукцію та об’єднає товарні потоки Прибалтики, Скандинавії та Азіатських країн. Завдяки цьому можливо збільшити загальний товарообіг між Україною та Білоруссю з 4,5 млрд доларів США (в 2017 році) до 8 млрд доларів США.

У відновленні водного шляху Е-40 зацікавлені як Білорусь, так і Україна -  Андрій Гордєєв

Ключовим інфраструктурним об’єктом для запровадження комплексного транспортного коридору, що з’єднає товарні потоки з країн Близького Сходу й Азії та Європи, може стати новий спеціалізований річковий термінал з відвантаження вантажів на річковий та морський трап сорт на території Білозерського району Херсонської області. Робота над реалізацією даного масштабного проекту вже розпочато якірним інвестором ТОВ СП «НІБУЛОН».

Проект передбачає будівництво 5 причалів для можливості одночасного обслуговування до 4 Панамаксів, будівництво зернового терміналу потужністю 4 млн/тонн на рік, масло екстракційного заводу, комплексу з перевалки генеральних вантажів та газового LNG терміналу. Орієнтовна вартість проекту становитиме 400 млн дол. США, буде створено близько 800 нових робочих місць.

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 4+4
Ответ: