Херсон °C

Депутатам облради презентували можливу стратегію розвитку аеропорту «Херсон»

Новости » Общество
0

Депутатам облради презентували можливу стратегію розвитку аеропорту «Херсон»Сьогодні засновник-партнер ТОВ «АВІАПЛАН» Євген Трескунов презентував Херсонській обласній раді рекомендації щодо стратегії розвитку аеропорту «Херсон» на 2018-2023 роки. Про це повідомляє прес-служба Херсонська облрада.

 

Євген Трескуноввпевнений, що аеропорт Херсона має надзвичайно високий авіаційний потенціал для міжнародних та внутрішніх авіаперевезень. Так, у 2018 році за кількістю пасажиропотоку аеропорт «Херсон» із показником близько 0,2 млн осіб займає сьоме місце серед регіональних аеропортів, пропустивши вперед Запоріжжя, Дніпро та Івано-Франківськ. Трійку регіональних лідерів очолює Львів, далі йдуть Одеса та Харків. У цьому році послугами кожного із цих аеропортів скористалися понад 1 млн пасажирів. У той же час, у Вінниці та Чернівцях показники пасажиропотоку в аеропортах нижчі, ніж у Херсона, всього близько 0,1 млн. пасажирів на рік.

На сьогоднішній день херсонський аеропорт обслуговує регулярні внутрішні рейси до Києва, а також міжнародні до Стамбула. Новим міжнародним напрямком регулярних польотів, який було відкрито цього року, став польський Люблін. В Анталію та Даламан в Туреччині і Шарм-ель-Шейх в Єгипті із Херсонського аеропорту здійснюються чартерні рейси.

Проаналізувавши туристичні потоки в’їзду та виїзду в/із зони обслуговування аеропорту «Херсон» та фактичну географію регулярних польотів пасажирів в/з аеропортуЄвген Трескуновзазначив ТОР-20 країн, які обумовлюють найбільший потенціал для розвитку мережі маршрутів з херсонського аеропорту. Окрім Туреччини та Єгипту, до яких вже запущено прямі авіасполучення, серед найбільш перспективних напрямків, згідно з дослідженим фактичним попитом, також є такі країни: Білорусь, Молдова, Німеччина, Італія та Ізраїль. Цікаво що зона обслуговування аеропорту «Херсон» також генерує і суттєвий в’їзний та виїзний потоки подорожуючих з/до Сполучених Штатів Америки, які на сьогодні забезпечуються національними авіаперевізниками України (МАУ) та Туреччини (Турецькі Авіалінії) зі стиковками через їх вузлові аеропорти у Києві та Стамбулі.

Згідно з попередніми прогнозами експертів АВІАПЛАНу, усунувши ці обмеження у 2019-2020 роках, а також запустивши ефективну маркетингову кампанію спільно з туристичним кластером регіону та міста, аеропорт «Херсон» вже у 2023 році може досягти пасажиропотоку в 1,0 млн пас. Звичайно реалістичність цього прогнозу залежатиме і від темпів розвитку туристичної інфраструктури регіону, а також доведення рівня якості послуг до гідної конкуренції з курортами Болгарії та Туреччини. В такому випадку прогноз враховує і потенціал росту внутрішніх авіасполучень між регіонами України та Херсонщиною.

По завершенні презентації учасники змогли обговорити всі плюси та мінуси запропонованої стратегії. В цілому рекомендований план розвитку був оцінений учасниками як цікавий і такий, що може бути втілений у життя, але на сьогодні проблемною залишається фінансова сторона питання.

 

Loading...

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 4+4
Ответ: