В Херсонській області встановлено
значні розбіжності між фактичним станом справ у сфері освіти та очікуваними
результатами, про це йдеться в офіційній інформації. Так, не завершено
формування освітніх округів на всій території Херсонської області. Не досягнуто
значного покращення якості освіти, що підтверджується низьким рейтинговим
показником зовнішнього незалежного оцінювання в 2019 році. Дітям старшого
дошкільного віку не створено умови для одержання обов’язкової дошкільної
освіти: тільки 97% першокласників були охоплені дошкільною освітою. Не
завершено оснащення сучасним обладнанням кабінетів природничоматематичного
напряму. Крім того, впровадження державної реформи Нової української школи та
оновлення законодавчої бази, що регламентує діяльність закладів освіти,
диктують зміни, які визначають нові стратегічні цілі та потребують нових
підходів місцевої влади до виконання освітніх повноважень.