Херсон °C

Візитівка лікарні Карабелиша - приймальне відділення

Общество, Здоровье
0

Як театр починається з вішалки, так і будь-яка лікарня гостинно зустрічає пацієнтів через приймальне відділення. Це свого роду візитівка лікарні.

Що ж відбувається у відділенні, яке першим знайомиться з майбутніми пацієнтами, як зміниться його призначення у ході медичної рефоми? Про це розповіла завідувач приймальним відділенням ім..Є.Є.Карабелеша Побер Олена Любомирівна, яка вже 10 років його очолює.

Стаціонар лікарні розрахований на 350 ліжок. І приймальне відділення одне зі структурних підрозділів багатопрофільної лікарні. Як правило, сюди потрапляють люди трьома шляхами – самостійно, доставлені «швидкою допомогою» і за направленням лікаря поліклініки, з яким пацієнт заключив декларацію. Для забезпечення надання хворим своєчасної невідкладної меддопомоги у приймальному відділенні встановлені цілодобові чергування лікарів, за принципом - 24/7.

Так, у минулому році до приймального відділення стаціонару звернулося майже 15 тисяч хворих. На тому ж рівні залишається відсоток пацієнтів, направлених фахівцями поліклініки. На жаль, чималий відсоток херсонців, які відмовляються від стаціонарного лікування з тієї чи іншої причини – таких понад дві тисячі чоловік.

При необхідності для точності і досконалості встановлення попереднього діагнозу у приймальному відділенні можна організувати консиліуми, тобто скликати спеціалістів різних спеціальностей. У лікарні всі працюють мультидисциплінарною командою, допомагають у постановці діагнозу і найшвидшій госпіталізації пацієнта в профільне відділення або перенаправленні в інший стаціонар. Відділення оснащене апаратурою для надання невідкладної допопомоги, зокрема, в наявності дефібрилятор, електровідсос, електрокардіограф, мішок Амбу, а також є всі необхідні медикаменти для зняття больового синдрому, бронхоспазму; купування гіпертонічної кризи.

Що стосується матеріально-технічної бази, то для постановки попереднього діагнозу підрозділ практично «підкований». І хоч деяка апаратура дещо застаріла, однак це дозволяє якісно надавати допомогу. У рамках обстеження у приймальному відділенні можна здати деякі аналізи, виконати УЗД-обстеження,комп’ютерну томографію та інше.

З 1 квітня ми вступаємо у другий етап медичної реформи, у ході якої передбачається, що приймальне відділення буде переформатоване у відділення невідкладної медичної допомоги,- розповідає Олена Любомирівна.- Отже, екстрену допомогу будуть надавати лікарі «швидкої», та парамедики, а ми візьмемо на себе надання невідкладної допомоги з подальшою госпіталізацією пацієнта у профільне відділення.

Не всі витримують ритм роботи, дехто звільняється. Але на їх місце приходять молоді спеціалісти. Приміром, нещодавно влилася в колектив Косницька Альона. Грамотний співробітник, завзятий, з бажанням оволодіває практичними навичками. На сьогоднішній день колектив приймального відділення складається з семи лікарів-терапевтів.

Серед більш витривалих і стійких завідуюча назвала старшу медичну сестру Корчевну Надію Григорівну. Це - старожил відділення, з багаторічним медичним досвідом. Колись працювала головною медичною сестрою у військовому госпіталі в Німеччині. Після його розформування повернулася до Херсона і продовжила медичну практику у ЛОР-відділенні, а згодом перейшла до приймального. Її досвід надзвичайно великий у наданні екстреної допомоги, веденні документації, а також керуванні середнім і молодшим медичним персоналом. На неї можна покластися. І якщо хтось приходить на роботу з мінімальним практичним досвідом, вона може навчити кадри працювати у несприятливих умовах.

Побер Олена щиро переймається тим, що до лікарні почасти поступають «запущені» пацієнти. Можливо, це відбувається через низьке соціальне становище в державі, хто зна. Але сподівання, що само все пройде, не має під собою підстав. Трапляються пацієнти з 4-ю стадією онкології; люди, у яких є порушення сердечного ритму; з інсультами, і при цьому кілька днів не звертаються за допомогою до спеціаліста…

У даних випадках може бути лише два варіанти пояснень – матеріальний стан і низька свідомість населення стосовно свого здоров’я. Як правило, ніхто не переймається ранньою діагностикою, коли симптоми можна виявити вчасно і забезпечити дієве лікування.

Часом лікарям приймального відділення доводиться «підрацьовувати» психологами. Загалом завжди до людини треба знайти підхід, заручитися підтримкою.

Та крім цього людина, яка вирішила працювати у приймальному відділенні, має володіти й іншими критеріями. Найперше, це - мати знання з різних областей медицини: бути частково терапевтом, хірургом, кардіологом. Володіти навиками надання медичної допомоги, швидкого реагування. І саме собою необхідно бути комунікабельною людиною, щоб поспілкуватися з пацієнтом, зрозуміти його, вислухати і почути. Та й організаторські якості. Особливо, коли доводиться приймати рішення про госпіталізацію.

Приймальне відділення на фоні стаціонару залишається, так би мовити, в тіні. Сюди рідко приходять з подяками після виписки. Але перші враження про лікарню складаються саме тут. Тож не випадково у відділення такий девіз: якщо ти врятував людину – ти запалив зірку на небі!

Візитівка лікарні Карабелиша - приймальне відділення

Loading...

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 2+2
Ответ: