Херсон °C

На Херсонщині кілька АЗС продавали неякісне пальне

Новости » Общество
0

Протягом 2019 року до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби надійшло 4 скарги стосовно неякісного палива, які споживачі придбали на автозаправках: на двох у Олешках, одній АЗС у Херсоні і ще одна розташована за Херсоном, на об’їзній дорозі.

Фахівці управління провели позапланову перевірку і відібрали 7 зразків паливно-мастильних матеріалів – 5 бензину (А92 та А95) та 2 дизельного палива. Відібрані зразки направили до акредитованої лабораторії. Результати виявились невтішними – 4 проби бензину та 1 дизельного палива не відповідали нормам.

Що цікаво: на двох заправках було паливо від одного виробника, у обох був наявний паспорт якості від виробника. Але на одній заправці лабораторні дослідження якість підтвердили, а на іншій паливо вже не відповідало нормам.

На один суб’єкт господарювання вже накладені адміністративні стягнення (16400 грн штрафу, його вже сплатили), два ще в роботі - вони уникають спілкування з фахівцями управління, лише у письмовій формі.

Окрім цього, за законом, якщо товар виявився неналежної якості, то суб’єкти господарювання мають відшкодувати усі витрати за лабораторні дослідження до державного бюджету.

Якщо споживачі через неякісне пальне понесли збитки (наприклад, довелось ремонтувати автомобіль), то вони можуть з усіма підтверджуючими документами звернутись до суду і стягнути кошти з суб’єкта господарювання.

На що звернути увагу, коли приїжджаєте на АЗС: у куточку споживача має бути інформація про суб’єкт господарювання, ліцензія на зайняття даним видом діяльності та документ, який підтверджує якість самого пального (паспорт якості та сертифікат відповідності). Якщо у куточку споживача якоїсь інформації немає, то споживач може вимагати показати ці документи.

Звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області:

- за телефонами (0552) 26-36-06, 0913319890 (Viber);

- поштою (на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, вул. Перекопська, 17, м. Херсон, 73000);

- електронною поштою kherson_consumer@dpss-ks.gov.ua;

- через електронну форму на офіційному сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській областіhttps://dpss-ks.gov.ua/elektronne-zvernennya-gromadyan.

До речі, цього року скарг на паливо не було.

Прес-служба Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 1+1
Ответ: