Херсон °C

У центрах прийому споживачів Водоканалу встановили платіжні термінали самообслуговування EasyPay

Новости » Общество
0

Херсонський Водоканалпоширив перелік зручностей для своїхспоживачів. Відтепер у центрах обслуговуваннявстановлені інформаційно-платіжні термінали самообслуговуванняза наступними адресами:

Центральний офіс Водоканалу(пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9)

Північний мікрорайон (вул. Генерала Алмазова, 41-а, ЦТП- 62)

Шуменський мікрорайон (вул.Лавреньова, 7)

Дніпровський мікрорайон (вул. Перекопська, 166, Дніпровська райрада)

До цього часу відвідувачі наших пунктів обслуговування, після уточнення стану особистого рахунку, змушені були шукативідділення банків, щоб сплатити за спожиті послуги. Відтепер можна оплатити безпосередньо у пунктах обслуговування споживачів. За допомогою платіжної системиEasyPay,у готівковій формі, можна здійснювати оплату заводопостачання та водовідведення, а також інші комунальні платежіпротягом робочого дня абонентського відділу, незважаючи на обідні та технічні перерви у касі. Комісія стягується оператором системи у розмірі 1,5% від вартості платежу (min– 3грн).

Відтепер немає потреби шукати відділення банків. Відвідавши пункти прийому споживачів, можна відразу сплатити за воду, а також здійснити інші платежі. Оплати проходять миттєво.

«Нами перевірено: сплачені споживачами кошти своєчасно надходять на рахунок підприємства і зараховуються на особовий рахунок споживача.Містянамбуде зручно: зробили звірку по своєму особовому рахунку і на місці виконали оплату не тільки за послуги Водоканалу, а також і вирішили питання оплати по інших комунальних рахунках. Єдина порада споживачам при виконанні оплати: правильно вказуйте свій особовий рахунок.Додатково нагадую і про оплату через особистий кабінет споживача на сайті Водоканалу у безготівковій формі, в якому споживач за своїм виборомможе скористатись платіжною системою ПриватБанкуабоEasyPayі одразу після оплати дізнатись про стан особового рахунку. Вибір тільки за споживачем»,- зазначила заступник директора МКП «ВУВКГ м. Херсона Тетяна ЛУКОВА.

Замість звичного для покупців "сума-пін-код-чек”,у терміналах, розташованихуцентрах Херсонського Водоканалу, вказуються дані платника. Також подається деталізація по кожному платежу, за допомогою чогоспоживачіможуть розуміти, за що саме і в якому розмірі стягується певна сума.

Ми працюємо для Вас!

Loading...

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 1+1
Ответ: