Як свідчать дані аналізу
надходження звернень громадян за територіальною ознакою, упродовж звітного періоду
найбільше звернень надійшло від жителів таких районів та міст області: м.
Херсон (1382, або 48,4% від загальної кількості звернень), Олешківський район
(214, або 7,5%), Білозерський район (141, або 4,9%), м. Каховка (118, або
4,1%), Чаплинський район (111, або 3,9%). з Найменше звернень отримано від
мешканців Верхньорогачицького та Іванівського районів - по 16,
Нижньосірогозького - 17, Високопільського - 22, Горностаївського району - 3 1 .
Протягом звітного періоду до обласної державної адміністрації повторні
звернення громадян не надходили, що свідчить про системність роботи з
підготовки та надання якісних відповідей виконавцями. Найбільш актуальними
питаннями серед порушених громадянами були такі: соціального захисту населення
- 2054 питання, що складає 68,1% від загальної кількості порушених питань,
екології та природних ресурсів - 202, або 6,7%, і комунального господарства -
120, або 4%.