Херсон °C

Завдяки яким сервісам купувати товари в «АТБ» завжди просто, безпечно та зручно

Общество, Экономика
0

Незважаючи на складний рік пандемії коронавірусу, найбільша торговельна мережа України продовжує активно розвиватися та впроваджувати сучасні інноваційні рішення та сервіси, завдяки яким процес купівлі товарів в «АТБ» стане ще більш комфортним, простим і безпечним для кожного клієнта. Ця місія компанії має важливу соціальну складову, як і безперебійне забезпечення мільйонів громадян України, у тому числі й жителів Херсона та області, гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першоїнеобхідності. Асортимент магазинів мережі перевищує 3,5 тис. найменувань.

«Стратегія нашого розвитку заснована на інтересах і потребах клієнтів, яких в «АТБ» прийнято вважатипартнерами по бізнесу. Ми системно підходимо допитань, що є важливими для більш ніж чотирьох мільйонів наших покупців – це комфорт, гарантована якість і доступна ціна. Ефективно вирішувати такі завдання нам вдається завдяки впровадженню сучасних інноваційних рішень, створенню додаткових клієнтських сервісів», – поділився Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

Компанія докладає максимум зусиль, щоб зробити обслуговування покупців і процес купівлі товарів загалом сучаснимита комфортними.

Цього року відкривсяперший у країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Весь процес прийманнязамовлення, його обробки та доставки товарів на зазначену клієнтом адресу в нашому Херсоні найчастіше займає менше часу, аніж ми зазвичай очікуємо кур'єра із піцею. Такий сервіс дозволив мільйонам українців підтримувати гідний рівень життя в умовах найсуворішого карантину.

Крім того, в «АТБ» з'явився сервіс попереднього замовлення, тож тепер охочі можуть не витрачати час на пошуки продуктів у торговому залі. Заощадити час і мінімізувати контакти легко, зібравши свій пакет онлайн і зазначивши будь-який зручний магазин, де його можна одержати. До того моменту, коли клієнт прийде вмаркет, його замовлення буде вже зібране. Потрібно оплатити покупку в магазині або зробити це онлайн і показати чек у спеціально відведеній зоні. На це піде не більше п'яти хвилин. Швидко, просто, безпечно та зручно!

Одразу в десятьох магазинах «АТБ» тестують ще один сервіс, покликаний позбавити магазини черг біля кас. Це технологія Scan & Go, щодозволяє за допомогою смартфона самостійно відсканувати штрих-коди вибраних продуктів і оплатити покупку онлайн у спеціальному мобільному додатку «Скануй Купуй». Після цього слід показати консультантові на виході інформацію про оплату. Компанія планує незабаром поширити цю технологію на всі супермаркети.

Справедливості заради варто сказати, що скупчення людей біля кас «АТБ» практично не побачиш. Для цього був впроваджений ще один сервіс – «Єдина черга». Щоб значно знизити ризик зараженнякоронавірусом, у торговельній мережі ввели чітку систему розподілупотоку клієнтів у прикасовій зоні.

«Наше завдання – створити для покупців максимально комфортні та безпечні умови для здійснення покупок у мережі «АТБ». Усі сервіси, які ми сьогодні впроваджуємо в магазинах, спрямовані на полегшення та прискорення процесу купівлі товарів. Комфорт і легкість здійснення покупок – от головні цілі, які сьогодні ставить перед собою всеукраїнська торговельна мережа "АТБ”», – розповіла Наталія Шаповалова, генеральний директор ТОВ «АТБ-Маркет».

У торговому залі кожного магазину мережі все обладнано зручно для покупців. Довго шукати товар не доведеться. Уже стартував проєкт зі встановлення в супермаркетах прайс-чекерів. Це невеличкі прилади, за допомогою яких можна самому відскануватитовар, щоб дізнатися його вартість. Зараз нововведення тестують у п'ятьох магазинах, але незабаром його можна буде побачити вже у сотні супермаркетів.

Серед найбільш цікавих диджитал-рішень компанії представлений інтелектуальний помічник «АТБОТ», який з 2019 року спілкується з мільйонами клієнтів у популярних нині месенджерах Viber і Telegram. Він замінив застарілу та скасовану паперову книгу скарг і пропозицій. Чат-бот здатен моментально надати точну інформацію про асортимент, акції, магазини та вакансії. Щоб його запустити, слід відсканувати камерою смартфона QR-код і перейти за посиланням. Це зручний канал зворотного зв'язку та знаковий крок у диджиталізації українського ритейлу.

Багато з того, що зараз вважаютьнормою для будь-якого херсонського супермаркету, протестували та впровадили (а часом і розробили) у мережі «АТБ». Навіть концепція магазину самообслуговування, коли покупець вибирає необхідні продукти в торговому залі, кладе їх до кошика або візка й оплачує, підходячи до каси, уперше в нашій країні з'явилася в «АТБ». Розвиток мережі не припиняється й сьогодні. Використовуючи свою стратегію динамічного розвитку, компанія освоює диджитал-рішення у сфері роздрібної торгівлі та вважається лідером із впровадження сучасних клієнтських сервісів.

 


Микита Соховий

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 2+2
Ответ: