Херсон °C

Последние новости

17:44
На Херсонщині житловою субсидією користується більш, ніж 67 тисяч домогосподарств
17:36
На Херсонщині прокуратура домоглась реального терміну ув’язнення для чоловіка, який вирощував коноплі
17:00
Новокаховчанці виставили кредит в 19 тис грн, який вона не брала
16:00
В Голій Пристані із будинку винесли навіть газову плиту з балоном
15:30
Триває прийом поетичних та прозових робіт херсонських літераторів на традиційний міський літературний конкурс ім. Миколи Братана
13:54
Депутат обласної ради пропонував відправити Кабмін у відставку через тарифи
13:40
Дмитро Бутрій проти хамства в обласній раді
13:21
Поліція встановлює обставини стрілянини на території Олешківської територіальної громади
12:38
На Херсонщині півтори тисячі водіїв відновили втрачені або викрадені посвідчення
12:29
Тарифна сесія обласної ради відбулася
Больше новостей

Серед кандидатів на посаду Херсонського міського голови найдорожчою була кампанія Юрія Кирилова

Новости » Общество
0

Серед кандидатів на посаду Херсонського міського голови найдорожчою була кампанія Юрія КириловаДо Херсонської міської ТВК надійшлиостаточні фінансові звіти кандидатів на посаду Херсонського міського голови. Серед них найбільше коштів витратив Юрій Кирилов. Про це свідчить аналіз остаточних фінансових звітів, проведений спостерігачами ОПОРИ.

Херсонська міська територіальна виборча комісія оприлюднилана сайті Херсонської міської ради остаточні фінансові звіти 6 з 17 кандидатів на посаду міського голови Херсона. Свої звіти подали Юрій Кирилов, Володимир Сальдо, Руслан Рубан, Михайло Опанащенко, Сергій Дудка та Андрій Яценко.

Найбільше коштів на виборчу кампанію витратив Юрій Кирилов («Слуга народу»). Розмір його виборчого фонду, який складають добровільні внески фізичних осіб – 289 тис. 400 грн. Ці кошти Юрій Кирилов спрямував на використання засобів масової інформації (121 тис. 344 грн) та на розміщення друкованих агітаційних матеріалів на носіях зовнішньої реклами (167 тис. 980 грн).

Загальний розмір виборчого фонду Володимира Сальдо («Блок Володимира Сальдо») – 207 тис. 985 грн. Виборчий фонд складають добровільні внески фізичних осіб (153 тис. 645 грн)та помилкові надходження коштів, які були повернені (54 тис. 340 грн). Володимир Сальдо витратив 39 тис. грн на виготовлення матеріалів передвиборної агітації, 18 тис. 226 грн – використання ЗМІ, 96 тис. 417 грн – на зовнішню рекламу.

Раніше ОПОРА повідомляла, що у Херсоні 15 листопада відбудеться другий тур, в якому братимуть участь Володимир Сальдо та Ігор Колихаєв.

Кандидат на посаду Херсонського міського голови від місцевого осередку політичної партії «Опозиційна платформа – За життя» Михайло Опанащенко витратив 69 тис. 940 грн. Його виборчий фонд складають добровільні внески фізичних осіб. Послуги розміщення друкованих агітаційних матеріалів коштували кандидату 59 тис. 940 грн, а оплата ефірного часу на телебаченні – 10 тис. грн.

Виборчий фонд Руслана Рубана («Партія зелених України») складають його власні кошти. Загальний розмір виборчого фонду – 118 тис. 500 грн. Найбільше коштів кандидат витратив на використання ЗМІ (61 тис. 164 грн), зовнішню рекламу (32 тис. грн) та оренду обладнання та технічних засобів для ведення передвиборної агітації (19 тис. 97 грн).

Сергій Дудка («УДАР») використав для виборчої кампанії 20 тис. 600 грн. Згідно із фінансовим звітом кандидат витратив кошти на виготовлення друкованих агітаційних матеріалів, оплату ефірного часу на телебаченні та послуги електричного зв’язку.

Найменше коштів на виборчу кампанію серед кандидатів, які прозвітували, витратив Андрій Яценко («Перемога Пальчевського») – 17 тис. 658 грн.

Нагадаємо, що відповідно до частини 6 статті 214 Виборчого кодексу України розпорядник поточного рахунку виборчого фонду кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови зобов’язаний не пізніш як на сьомий день після дня голосування подати до відповідної ТВК остаточний фінансовий звіт за формою, встановленою Центральною виборчою комісією.

Відомості проміжних та остаточних фінансових звітів оприлюднюються територіальною виборчою комісією протягом двох днів з дня їх отримання на своїх офіційних веб-сайтах (за наявності), веб-сайтах відповідних місцевих рад (за наявності), на офіційних веб-сайтах відповідних регіональних (територіальних) представництв Центральної виборчої комісії або в інший визначений нею спосіб(частина 10 статті 214 Виборчого кодексу України).

За коментарями звертайтеся:

Євгеній Гладкий, координатор спостереження Громадянської мережі ОПОРА за виборами в Херсонській області

тел.: +38095537 15 12

e-mail:kherson@opora.org.ua

 

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 2+2
Ответ: