Херсон °C

У Херсоні збільшилися ДТП з неповнолітніми велосипедистами

Новости » Общество
0

1 грудня на базі Херсонської міської ради громадська організація «Спільно HUB» провелапресконференцію "Аналітика ДТП та рекомендації щодо підвищення безпеки на дорогах Херсона”.

Щороку в Україні в дорожньо-транспортних пригодах гинуть понад 3 тисячі осіб і понад 30 тисяч отримують травми. За минулий рік за офіційною статистикою кількість ДТП і постраждалих в них збільшилася майже на 20%.

В рамках проєкту «ВелоМіста 2.0» громадська організація «Спільно HUB» провела дослідження , метою якого є оцінка рівня безпеки велосипедистів у місті Херсон, виявлення факторів впливу на їх безпеку.

Згідно статистичних даних, представлених на порталі Патрульної поліції за 2019 рік в Україні сталось 1526 ДТП - наїзд на велосипедиста. Міністерство інфраструктури України під час цьогорічного заходу "Безпека має значення” представило інфографіку, де частка ДТП за видами пригод (вид - наїзд на велосипедиста) за 2019 рік по Україні склала 1,28%.

Для дослідження за основу була взята інформація щодо ДТП у місті Херсон, надана Головним управлінням Національної поліції України у Херсонській області за період 2019 року та січня-серпня 2020 року.

Дослідження готувала Яна Брик, залучена аналітикиня. Вона під час презентації розказала про підходи, які використовувались у аналіз отриманої інформації.

«Враховуючи дані щодо ДТП за участі велосипедистів у Херсоні, які було отримано , ми помітили тенденцію, що загиблими у даних ДТП є неповнолітні особи. Дана ситуація є надзвичайно жахливою для будь-якого міста. Сподіваємось, що міські структури врахують ДСТУ щодо безпеки руху та проектування велоінфраструктури, а також інші наші рекомендації з документу й звернуть увагу на необхідність розвитку веломережі, особливо відокремленої та безпечної (організація руху для велосипедистів на перехрестях)», - наголошує на важливості вирішення проблем на небезпечних ділянках дороги Яна Брик, аналітикиня проєкту.

Згідно даних, отриманих від Головного управління Національної поліції у Херсонській області:

У Херсоні збільшилися ДТП з неповнолітніми велосипедистами

Рекомендації, за допомогою яких можна буде уникнути ДТП, особливо за участю велосипедистів.

У Херсоні збільшилися ДТП з неповнолітніми велосипедистами

До презентації аналітики по ДТП у Херсоні також були залучені представники патрульної поліції Херсона.

«Вирішити проблематику ДТП із велосипедистами та пішоходами може вирішити співпрацю всіх органів державної влади. І міська влада, і поліція, і громадськість повинні бути зацікавлені у просуванні проектів задля покращення інфраструктури міста. Сюди входить освітлення, комфортність перетину проїжджої частини, тобто зниження або підвищення бордюрів. В тому числі, це покращення видимості для всіх учасників дорожнього руху. І головне – розмежування пішоходів та велосипедистів, будівництво велодоріжок», - переконаний Вячеслав Грибко, старший інспектор відділу зв’язків з громадськістю Управління патрульної поліції у Херсонській області.

Задля зменшення кількості ДТП й підвищення безпеки дорожнього руху, місто має переймати найкращий міжнародний досвід, який полягає у:

  • розділенні різних груп учасників дорожнього руху;
  • якісному проектуванні;
  • зниженні дозволеної швидкості руху;
  • проведенні інформаційних кампаній (в тому числі).

«Для вирішення проблеми ДТП потрібно збільшити кількість освітлених світлофорів взагалі, а особливо у нічний час. Потрібно проводити роз’яснювальні роботи серед населення для підвищення культури серед учасників дорожнього руху», - розповів про заходи, які потрібно реалізовувати задля зменшення кількості смертей на дорогахОлег Богданов, начальник Управління транспортного, дорожньої інфраструктури та зв’язку Херсонської міської ради

Аналітика ДТП у Херсоні створена для того, щоб показати владі, громадськості та поліції, що саме інфраструктура та її правильне проектування та будівництво може вирішити проблему ДТП у місті. Про це говоритьГанна Дворна, виконавча директорка ГО «Спільно HUB»:

«Ми хотіли акцентувати увагу на зміні парадигми мислення у бік підходу "нульової смертності" при проєктуванні та облаштуванні інфраструктури, в тому числі велосипедної. Про потреби визнати людське життя найвищою цінністю і запобігати ДТП за участі пішоходів та велосипедистів, беручи до уваги те, що люди можуть помилятись, але мають бути захищені при цьому інфраструктурно».

Пресконференція "Аналітика ДТП та рекомендації щодо підвищення безпеки на дорогах Херсона” організована у співпраці з громадською організацією «ВелоХерсон» в рамках проєкту «ВелоМіста 2.0», який реалізовується Громадською організацією "Спільно HUB” за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)

Довідки за номером: (063) 239-96-16, Лілія Статівко, pr-менеджерка ГО "Спільно HUB”

 

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 2+2
Ответ: