Херсон °C

В Херсонській ОДА нагадують про житлові субсидії, як даткову можливість зекономити на оплаті комунальних послуг

Общество, Экономика
0

Понад 3 мільйони домогосподарств в Україні отримують субсидії для оплати комунальних послуг. При цьому, середній розмір нарахувань наприкінці минулого року становив близько 1,6 тисяч гривень. Це майже на 250 гривень більше, ніж у 2019 році. Житлова субсидія є інструментом, який дозволяє зменшити навантаження на сімейні бюджети найбільш незахищених верств населення. Тим паче, що процес оформлення державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг максимально спрощений.
Як оформити субсидію?
З 1 січня 2021 року заяви про призначення та надання житлової субсидії з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення райдержадміністрацій лише:

у разі надсилання їх поштою;

через Єдиний державний веб-портал електронних послуг "Портал Дія”;

через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;

через інформаційну систему Мінсоцполітики.

Заяви з необхідними документами також приймають уповноважені посадові особи:

виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади;

центру надання адміністративних послуг.

Призначення житлових субсидій здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах рад.

Які документи необхідні для оформлення субсидії?

Для призначення житлової субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає за зареєстрованим місцем проживання (орендарі, внутрішньо переміщені особи - за фактичним місцем проживання):

заяву, за формою встановленою Мінсоцполітики;

декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за формою, встановленою Мінсоцполітики;

довідки про доходи - у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;

копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності);

договір наймання (оренди) житла (у разі наявності).

 

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 1+1
Ответ: