Херсон °C

АТ Херсонгаз надає роз'яснення щодо процедури передачі показників лічильника до нових постачальників

Новости » Общество
0

АТ Херсонгаз надає роз'яснення щодо процедури передачі показників лічильника до нових постачальниківЗ 01.12.2020 року усі споживачі (населення) природного газу перестали бути клієнтами ТОВ Херсонрегіонгаз (постачання) але залишилися клієнтами АТ Херсонгаз (транспортування).

Це означає, що у кожного споживача природного газу має бути свій постачальник газу, якому споживач сплачуватиме щомісяця за спожитий за лічильником газ (обсяг кубічних метрів газу).

Кожний споживач зобов'язаний надати показники лічильника щомісяця з 01 по 05 число місяця до оператора ГРМ - це АТ Херсонгаз, відповідно до кодексу газорозподільних систем (надалі - ГРМ). Це унеможливить розбіжності у визначенні спожитого обсягу газу між споживачем та АТ Херсонгаз, а також між споживачем та його постачальником.

Як передати показники лічильника?

Для надання показників існує кілька способів, серед яких кожен споживач може обрати прийнятний для себе.

Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua- "Як передати показники лічильника”, або на офіційній сторінці товариства у мережі Фейсбук:

Показники лічильника передаються наступним чином:

1. Через особистий кабінет з реєстрацією - сервіс, що надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ природного газу, за адресою http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/

2. Через електронну пошту pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок/ ПІБ/дата показань/ показання лічильника або його фото

3. З 08.00 до 17.00 у робочі дні

За багатоканальним телефоном кол-центру (0552)31-65-55

Додатковий моб телефон для м Херсон (050)494 -30 -37

Для районів області телефони працюють з 08.00 до 17.00 у робочі дні:

Бериславська дільниця

(05546) 7-50-89

066-960-37-97

Генічеська дільниця

(05534) 3-70-71

050 318 52 88;

050 396 32 78;

099 661 36 02;

050 881 45 58.

Білозерська дільниця

(05547) 33-7-63;

33-6-35;

050 396 08 03

050 396 70 91

Голопристанська дільниця

(05539) 78-4-45;

050 326 34 22

050 315 14 46

Брилівська дільниця

050 396 70 89

095 279 91 86

050 396 70 98

Каланчацька дільниця

(05530) 3-17-00;

050 396 70 59

095 27 99 188

050 49 46 880

В. Олександрівська дільниця

(05532) 2-24-75;

2-19-11

050 326 34 25

050 315 61 67

050 494 87 09

Каховська дільниця

(05536) 5-52-52;

5-82-13;

050 326 34 41

Високопільська дільниця

(055235) 2- 16-49

096 594 88 75

смт.Верхній Рогачик

(05545) 5-07-07

095 609 58 63

Н.Каховська дільниця

(05549) 4-55-84;

4-20-67;

4-32-62;

4-68-88

050 326 34 36

095 279 14 12

Скадовська дільниця

(05537) 5-30-96;

050 396 31 98

050 39 67 057

Олешківська дільниця

(05542) 4-51-60;

050 326 34 39

050 315 08 98

050 494 76 07

Чаплинська дільниця

(05538) 2-27-80;

050 39 67 074

4. Через контролера газового господарства,який безпосередньо побачить дані лічильника з 01 по 05 число.

5. Автоматична передача через систему — Viber: viber://public?id=khersongaz.

6. Через інформаційні скриньки у місцях прийому абонентів АТ Херсонгаз.

Як показники потраплять до постачальника?

В країні існує Державна інформаційна платформа, яка збирає усі дані про спожиті обсяги газу. Туди щомісяця до 08 числа оператор ГРМ - АТ Херсонгаз надає усі отримані обсяги споживання на підставі отриманих даних лічильника кожного споживача. Кожний постачальник вибирає з платформи свого клієнта та виставляє йому рахунок відповідно до обсягів газу та ціни постачальника.

Що буде, якщо не передати показники лічильника?

Якщо споживач не надав своєчасно показники лічильника у визначений період, відповідно до кодексу ГРМ йому обраховується планове споживання, за формулою визначеною у Кодексі і ці показники також потрапляють на загальнодержавну інформаційну платформу і у подальшому корегування не підлягають.

З огляду на те, що на ринку газу ціна на газ як товар щомісяця змінюється, постачальникам теж буде неможливо здійснити зміни в обсягах споживання.

Тому, для уникнення непорозумінь або "неправильних” нарахувань з боку постачальників, шановні споживачі, своєчасно надавайте фактичні показники лічильника виключно до АТ Херсонгаз, будь-яким зручним для вас способом.

 

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 4+4
Ответ: