Херсон °C

Педагоги й здобувачі освіти КЗ «Великолепетиський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» діляться особливостями челлендж від Healthy Schools

Общество, Культура
0

Позитив, радість, щастя, креативність, творчість, розвиток, успіх, здоров’я – і це ще далеко не все, що намагаємося ми подарувати своїм дітям. А допомагають нам у цьому челленджі від Healthy Schools. Позитивні емоції поліпшують здоров'я і подовжують життя! Це не просто фраза, а факт, який підтверджує навіть МОЗ. А відтак, усіма силами намагаємося ці емоції виробляти й у себе, й в оточуючих. Яким чином? Усе розкажемо!

Ми не можемо змусити когось іншого бути щасливим і здоровим, але в наших силах допомогти йому таким стати. Саме для цього й існує ось уже три роки програма Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів. Вона пропагує здоровий спосіб життя й активно залучає до цього величезну кількість дітей та молоді! Нові челленджі захоплюють, викликають бажання творити й діяти, рухатися, сміливо братися за нові завдання й цілитись у вершини. Зараз добігає кінця третій тиждень яскравого й насиченого Хеппі челенджу. В чому ж його завдання? Звісно, залучити якомога більше дітей і дорослих до активностей, пов’язаних із ментальним здоров’ям.

Педагоги й здобувачі освіти комунального закладу «Великолепетиський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» не можуть стояти осторонь, коли відбувається таке цікаве й масштабне дійство навкруги. Це вже другий челлендж від HealthySchools, до якого ми долучаємося. Попередній присвячувався здоров’ю фізичному. Перебуваючи на дистанційній формі навчання, школярі разом із рідними, друзями, домашніми улюбленцями виконували найрізноманітніші спортивні вправи, руханки, танці. Задоволеними були однозначно всі, але ми впевнені, що й здоров’я додалося кожному! І ось знову ми отримали можливість опанувати нові знання, відпочити, розкрити свій творчий потенціал, проявити таланти й креативність, провести час у чудовій компанії друзів, врешті-решт, просто повеселитися. Створити «Модель здорової школи» – наше завдання. А подібні практики дуже цьому сприяють.

Перший тиждень челленджу «Школа дружби» змусив усіх учасників освітнього процесуактивно й плідно попрацювати. Найперше – діти пройшли вхідне опитування, яке складалося із досить простих, але важливих питань на зразок:

·Чи знаєш ти, що таке ментальне здоров’я?

·Яким був твій настрій протягом минулого тижня?

Майже всі пройшли опитування, що стало першим кроком нашої участі в челленджі.

Також ми пригадали, що таке булінг і як з ним боротися. Питання – актуальне й важливе. Працювали практично зі спеціалістами: психологом і соціальним педагогом. Флешмоб «Калейдоскоп настрою» не залишив байдужим нікого! Кожен день – насичений і активний: години спілкування, виховні заходи, практичні заняття, релаксаційні вправи, інформаційні лекції… Голова йде обертом, але це ще не все. Шкільний челлендж «У колі друзів» і ранкові зустрічі – ось те, що сподобалося всім чи не найбільше! Діти зараз – гіперактивні, тому для них усі ці заходи дуже цікаві й необхідні.

Другий тиждень отримав назву «Простір щастя». Кожен розуміє його по-своєму, але так само кожен прагне його досягти. Завдання педагога – допомогти своїм дітям це зробити. Завдання челленджу – допомогти педагогу. Учні початкових класів створили творчий інтерактивний простір «Дерево мрій». У свою чергу, середня й старша ланка – книгу під назвою «Рецепти щастя». Цікаво, правда? А ще – створювали мотиваційні постери. Мотивація, до речі, це теж питання важливе й складне. Випускники нашого освітнього закладу долучилися до щорічної акції "Посади дерево - збережи довкілля". Це вже стало доброю традицією! Пришкільна територія щороку збагачується зеленими насадженнями. Крім того, була проведена акція «Передбачення на день» та тренінг з учнями 9-го класу «Що таке щастя». Але найцікавішим виявився шкільний челлендж «Happi family». Чому найцікавішим? Бо весело проводити час із сім’єю значно краще, ніж самому. Справи, що об’єднують членів родини, змушують радіти й працювати разом – безцінні.

Третій тиждень – найбільш творчий і креативний. Назва говорить сама за себе – «Мистецтво емоцій». Головне завдання – застосування «Арт-терапії» - лікування мистецтвом. Що робимо ми? Долучаємося ще активніше, ніж раніше! Хвилинки арт-терапії на уроках – обов’язково. Більше того, ми впевнені, що вони будуть проводитися й по закінченні челленджу. Музичні перерви – це просто вибух емоцій школярів. Їхній радості від співання караоке немає меж – теж перспектива на нову традицію. Тренінги від психолога – вже невід’ємний елемент цього челленджу. А найцікавіше знову на останок – створення загальношкільного арт-проєкту – банера з мотивуючими написами, малюнками, яскравими емоціями, що передають настрій, внутрішній світ дітей та індивідуальну особистість кожного з них. Кожен клас разом зі своїм керівником бере участь у створенні цього банеру. Як результат – нереальний колективний витвір мистецтва – неповторний і унікальний.

З шаленими емоціями й солодким передчуттям чекаємо останнього тижня челленджу. Важко уявити, чим же ще можуть здивувати організатори?

Світ не стоїть на місці – це всім відома істина. А разом з ним рухаємося й ми! Тільки вперед, до нових вершин і здобутків. Якщо хоч одна дитина завдяки нашій роботі стане щасливішою – це найцінніша перемога!

Комітет преси та інформації Учнівської ради "ТЕМП”

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 4+4
Ответ: