Херсон °C

Соціальна ситуація на Херсонщині: кожні дві хвилини люди звертаються до call-центру «102» поліції за допомогою

Новости » Общество
0

Завдання операторів служби «102» – забезпечити оперативне реагування на всі без винятку повідомлення від громадян. Call-центр ГУНП в Херсонській області працює цілодобово і з початку року туди надійшло понад 52 тисячі дзвінків від громадян. За місяць ця цифра становить понад 19 тисяч повідомлень.

Дзвінки від громадян приймають оператори «102» і саме вони з’ясовують усю первинну інформацію, формують реєстраційні картки та віддають їх диспетчерам для подальшого опрацювання та направлення на місце наряду поліції.

За зміну один оператор служби «102» ГУНП приймає від 100 до 120 дзвінків (всього на добове чергування заступають 6 операторів). Це середнє навантаження на одного оператора по Україні. За статистикою, у п’ятницю та святкові дні кількість дзвінків зростає.

Але повідомлення надходять не лише про злочини і правопорушення. Є такі, які не стосуються компетенції поліції, але оператори на них теж реагують – люди питають номери телефонів та адреси різних організацій, просять викликати «швидку», у когось зламався автомобіль, вимкнули світло тощо.

Тобто поліція суворо дотримується головного принципу — реєструвати всі заяви і повідомлення громадян. Така позиція дає впевненість кожному, щоб не трапилось – телефонуй «102» і поліція прийде на допомогу.

 

 

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Вопрос: 2+2
Ответ: